مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-27اقتصادي

بهره برداری از 7 پروژه گازرسانی در خلخال همزمان با دهه فجر


7 پروژه گازرسانی در شهرستان خلخال همزمان با ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

- سیدموسی کریم پور عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال، 7 پروژه گازرسانی با هدف بهرمندی 600 خانوار روستایی در روستاهای تزازوج، نیاخرم، ایلوانق در بخش مرکزی و روستاهای ویو، پیش گمان، گلوجه هشجین و طویستان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: خطوط اصلی و خطوط داخل روستا تا پای منازل در این روستاها کار شده و علمک گذاری نیز با سرعت و اشتراک پذیری انجام خواهد شد.

رییس شرکت گاز شهرستان خلخال با اشاره به صرف 30 میلیارد ریال و حجم عملیات 36 کیلومتر در روستاهای بخش مرکزی و بخش خورش رستم در سال جاری، بیان کرد: به لحاظ کوهستانی بودن منطقه و فصل سرما یکی از اولویت های شرکت گاز از بهار 99، پاسخ به مطالبات به حق مردم در روستاها است که با پیگیری های انجام شده از سوی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و حمایت های شرکت گاز استان، این پروژه ها انجام یافته است.

بسیج تمام توان برای افزایش برخورداری خلخال از نعمت گاز کریم پور ادامه داد: در بخش مرکزی با افتتاح های جدید تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند و در بخش شاهرود نیز گیلوان، ماجولان و طهارم دشت نیز در حال کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 7 پروژه گازرسانی در خلخال همزمان با دهه فجر

بهره برداری از 7 پروژه گازرسانی در خلخال همزمان با دهه فجر