مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-27حوادث

دستگیری گنج یاب موسوم به «پوآرو»


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور از دستگیری فردی با نام مستعار پوآرو که در فضای مجازی اقدام به آموزش گنج یابی و دفینه یابی در فضای مجازی کرده بود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار امیر رحمت الهی گفت: در تیرماه سال جاری شخصی با اسم مستعار پوآرو با تبلیغ در فضای مجازی با عنوان آموزش گنج یابی و دفینه یابی ضمن تجمیع افراد زیادی با خودرو در منطقه ای در حوالی شهر اصفهان اقدام به آموزش عملی گنج یابی کرده که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی و با همکاری نیروی انتظامی در مرحله نخست سه نفر در محل آموزش دستگیر و تحویل دادگاه بخش جرقویه شدند، اما متأسفانه شخص اصلی متواری و پرونده همچنان مفتوح بود.

وی افزود: فرد مذکور دوباره در فضای مجازی اقدام به تبلیغات در این خصوص کرد تا فالوور جذب کند، بدین منظور به تمامی نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی در سراسر کشور اعلام شد با این موضوع برخورد قانونی انجام شود.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه به محض انتشار تبلیغات این فرد در فضای مجازی، ضمن انجام تحقیقات گسترده در شهرستان جوانرود، شکایتی را علیه نامبرده تنظیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری گنج یاب موسوم به «پوآرو»

دستگیری گنج یاب موسوم به «پوآرو»