مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 15:002021-01-27سياسي

درخواست تشکل دانشجویی برای لغو حکم اخراج مجری برنامه زاویه


بسیج دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه ای نسبت به اقدامات رییس رسانه ملی بعد از ماجرای حاشیه ایجاد شده در برنامه تلویزیونی زاویه انتقاد کرده و خواستار لغو حکم اخراج مجری برنامه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی(ره) طی نامه ای نسبت به اقدامات عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی بعد از ماجرای حاشیه ایجاد شده در برنامه تلویزیونی زاویه انتقاد کرده و خواستار لغو حکم اخراج مجری برنامه شد.

در بخشی دیگر از نامه بسیج دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی خطاب به رییس سازمان صدا و سیما آمده است: اتفاقی که در آن برنامه شاهد بودیم، امکان دارد در هر برنامه زنده ای رخ بدهد و اساساً، اتفاقاتِ پیش بینی نشده ای نظیر آن، از اقتضائات برنامه زنده است.

تذکر حرفه ای مجری نیز نشان داد که عوامل برنامه، بیش از هر کس دیگری، نسبت به حاشیه رفتن برنامه حساسیت دارند؛ مهمان برنامه توسط مجری به محور اصلی برنامه و همچنین آداب گفت وگو راهنمایی شد و تا پایان برنامه دیگر آن مطالب تکرار نشد.

حتی در پایان برنامه تاکید شد که آنچه در این برنامه ها گفته می شود، موضع برنامه و سازمان نیست؛ بلکه موضع خود مهمانان حاضر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تشکل دانشجویی برای لغو حکم اخراج مجری برنامه زاویه

درخواست تشکل دانشجویی برای لغو حکم اخراج مجری برنامه زاویه