مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-27سياسي

تدوین 12 لایحه حقوقی در جهت حمایت از بانوان توسط معاونت زنان


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: در عرصه حقوقی دوازده لایحه را تنظیم و به دولت تقدیم کردیم مانند لایحه حمایت از اطفال که به قانون تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معصومه ابتکار در نشست خبری به مناسبت هفته مقام زن ضمن تبریک دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) افزود: ماهیت انقلاب یک ماهیت رهایی بخش بود و همین ماهیت و نگاه و توجه ویژه به موضوع زن باعث نامگذاری این روز و هفته به مقام زن شد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تصمیمات در حوزه زنان در حد شعار و تشریفات باقی نمانده و به مرحله اجرا و عمل رسیده است، تاکید کرد: معاونت امور زنان و خانواده همواره پذیرای نقد و پیشنهادات و نظرات بوده و تلاش می کند همگام و همراه با تقاضای زنان گام بردارد.

رییس بزرگداشت هفته مقام زن با تاکید بر اینکه تلاش معاونت در جهت اطلاع رسانی از عملکردها و فعالیت های حوزه زنان بوده است، خاطرنشان کرد: این هفته، آخرین هفته بزرگداشت مقام زن در دولت دوازدهم خواهد بود پس فرصتی است که بخشی از دستاوردهای دولت دوازدهم در موضوع زنان و خانواده را بیان کنیم.

وی در تشریح عملکرد معاونت امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم تصریح کرد: نگاه برنامه ای و برنامه ریزی توأم با عدالت جنسیتی در دولت دوازدهم شکل گرفت که در این راستا با همکاری 31 استان اکنون 31 سند ارتقای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 12 لایحه حقوقی در جهت حمایت از بانوان توسط معاونت زنان

تدوین 12 لایحه حقوقی در جهت حمایت از بانوان توسط معاونت زنان