مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-27دانش

راه اندازی کلینیک های کسب و کار در 28 واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه علمی و کاربردی کشور گفت: 28 واحد استانی از 32 واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی دارای کلینیک های کسب و کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسین امید عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی مدرسان دانشگاه علمی و کاربردی انجام شد و بیش از 93 هزار مدرس مورد ارزیابی قرار گرفتند و ساماندهی شدند و امکان ادامه همکاری 25 هزار مدرس با دانشگاه فراهم شد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور بیان داشت: از سال 95 ورود مدرسین به دانشگاه از طریق فراخوان انجام می شود و سه فراخوان انجام شده و فراخوان چهارم در نیمه راه است و به ازای هر 10 متقاضی یک نفر موفق می شوند مراحل را طی کنند.

وی ابراز کرد: سومین دوره سطح بندی مراکز علمی کاربردی انجام شد و تنها زیرنظام در کشور هستیم که سطح بندی را انجام داده ایم و حدود 200 مرکز نوآوری در دانشگاه علمی و کاربردی داریم.

امید افزود: بیش از 50 استارت آپ در زمینه های مختلف طی سال جاری برگزار کرده ایم و تا پایان سال نیز همین تعداد استارت آپ برگزار می کنیم و حدود 10 نفر از دانشجویان برای گذراندن دوره های کارورزی به آلمان می روند.

وی ادامه داد: دوره توسعه کمی در دانشگاه علمی کاربردی به پایان رسیده است و به دوره توسعه کیفی رسیده ایم و برگزاری آزمون های متمرکز هم در دانشگاه انجام شد و به ما برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کلینیک های کسب و کار در 28 واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی

راه اندازی کلینیک های کسب و کار در 28 واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی