مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-27اجتماعي

اعلام برنامه های هفته تالاب در فارس


به مناسبت روز جهانی تالاب و همزمان با پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر، با همکاری سازمان های مردم نهاد برنامه های متنوعی در هفته دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: به مناسبت روز جهانی تالاب و همزمان با پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر، با همکاری سازمان های مردم نهاد برنامه های متنوعی در هفته دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

حمید ظهرابی بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با همکاری سازمان های مردم نهاد از روز 10 تا 17 بهمن ماه سال جاری برنامه های گوناگونی در سراسر استان برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، ظهرابی افزود: روز جهانی تالاب ها همانند سالهای گذشته برگزار خواهد شد اما با این تفاوت که امسال برای پنجاهمین سال​کنوانسیون جهانی رامسر نیز همراه خواهد بود.

ظهرابی در تشریح برنامه های روز و هفته تالاب، مهم ترین برنامه های این هفته را برگزاری چندین برنامه در حاشیه تالاب های مهارلو، بختگان، پریشان، کافتر ، به ترتیب، توسط سازمان های مردم نهادِ خانه فرهنگ بوم گردان پارس، میراث ماندگار بختگان و انجمن میراث پریشان، همیاران و پاکسازان طبیعت اقلید و نیز برپایی نمایشگاه عکس در این ​ هفته عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته تالاب در فارس

اعلام برنامه های هفته تالاب در فارس