مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-27اقتصادي

خسارت 1000 میلیارد تومانی سرما به محصولات کشاورزی فارس


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: برآوردهای اولیه بیانگر این مطلب است که سرمای اخیر خسارت یک هزار میلیارد تومانی به باغ ها و مزارع کشاورزی استان وارد کرده است.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: برآوردهای اولیه بیانگر این مطلب است که سرمای اخیر خسارت یک هزار میلیارد تومانی به باغ ها و مزارع کشاورزی استان وارد کرده است.

محمود رضایی کوچی چهارشنبه 8 بهمن با اشاره به سفر رییس سازمان مدیریت بحران کشور به فارس و بررسی خسارت های ناشی از سرمازدگی در این استان، افزود: خسارت های وارد شده عمدتا به حوزه باغ های مرکبات در شرق استان وارد شده و در مجموع حدود 30 هزار هکتار از باغ ها حدود 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دچار آسیب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، رضایی ادامه داد: بر همین اساس بازدیدهای میدانی از شهرستان های داراب، فسا، جهرم، قیرو کارزین و فیروزآباد با هدف بررسی میزان خسارت های وارده انجام شد و نتایج ارزیابی ها را نیز به ستاد مدیریت بحران کشور و سازمان برنامه و بودجه منتقل کردیم که امیدواریم امکان حمایت از کشاورزان و باغداران فراهم شود.

رضایی اظهار کرد: این حمایت ها در قالب پرداخت تسهیلات و مهلت دهی به کشاورزان برای پرداخت قسط وام انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1000 میلیارد تومانی سرما به محصولات کشاورزی فارس

خسارت 1000 میلیارد تومانی سرما به محصولات کشاورزی فارس