مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-27سياسي

نماز نقش اساسی در هدایت اقتصاد جامعه بر مبنای عدالت دارد


نماینده ولی فقیه در گیلان اقامه نماز را سبب به تعالی رسیدن روح و روان انسان عنوان کرد و گفت: هدایت اجتماع و اقتصاد جامعه بر مبنای عدالت، پاکی و طهارت از جمله نقش های اساسی نماز است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان اقامه نماز را سبب به تعالی رسیدن روح و روان انسان عنوان کرد و گفت: هدایت اجتماع و اقتصاد جامعه بر مبنای عدالت، پاکی و طهارت از جمله نقش های اساسی نماز است.

آیت  الله رسول فلاحتی امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان که با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در سالن اجتماعات غدیر استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه نماز موجب تعالی روح و روان فردی انسان می شود اظهار کرد: هدایت اجتماع و اقتصاد جامعه بر مبنای عدالت، پاکی و طهارت از جمله نقش های اساسی نماز است.

وی به رابطه نماز و زکات در آیات قرآن اشاره کرد و افزود: در بیشتر جاهایی که کلمه نماز آمده، زکات نیز بیان شده بنابراین رابطه نماز و زکات به معنای توجه به جامعه و پاکی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زکات به معنای رشد است، تصریح کرد: با زکات بخشی از مال از اموال انسان خارج می شود و این امر برای رشد انسان و جامعه است.

آیت الله فلاحتی رابطه نماز، جامعه و رشد انسان را مستحکم عنوان کرد و گفت: نماز زمانی در جامعه معنا پیدا می کند که مردم به زکات اموال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز نقش اساسی در هدایت اقتصاد جامعه بر مبنای عدالت دارد

نماز نقش اساسی در هدایت اقتصاد جامعه بر مبنای عدالت دارد