مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-27سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه در ایجاد تعامل میان اقوام البرز


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه در البرز 25 قوم حضور دارند، بر ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه در ایجاد و ارتقای بسترهای تعامل و همفکری میان آنها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان کاهش یافته است، افزود: یکی از ضروریات فعلی جامعه در شرایط کرونایی کنونی جلب و جذب کمک های مردم برای حمایت آسیب دیدگان است و سازمان مردم نهاد در این شرایط رسالت بسیار سنگینی دارند.

فردی با بیان اینکه در شرایط کرونایی امروز آگاهی بخشی و اقناع جامعه برای پرهیز از عادی انگاری زندگی در شرایط کرونایی است، افزود: در این راستا اقدامات سازمان های مردم نهاد در استان یک فرصت است.

وی افزود: همواره بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای توسعه همه جانبه در استان تأکید شده است.

احقاق حقوق شهروندی تکلیف حقوقی همه دستگاه های اجرایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز احقاق حقوق شهروندی را تکلیف حقوقی همه دستگاه های اجرایی عنوان کرد، افزود: اجرای حقوق شهروندی مطالبه به حق مردم است.

فردی فلسفه تشکل های اجتماعی را جلب مشارکت مردم و پیگیری حقوق آنان دانست، افزود: لازم است جمعی از تشکل های فعال را که آمادگی فعالیّت در این حوزه برای آنها مقدور است حمایت و در بحث آموزش آنان و آموزش جامعه عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه در ایجاد تعامل میان اقوام البرز

ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه در ایجاد تعامل میان اقوام البرز