مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-27فرهنگي

«چهل تیکه» تاریخ جشنواره فجر را ورق می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، الهام حاتمی کارگردان برنامه چهل تیکه پیرامون ویژه برنامه چهل تیکه به مناسبت سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: - برنامه تلویزیونی چهل تیکه در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، با مرور ادوار جشنواره روی آنتن شبکه نسیم می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، الهام حاتمی کارگردان برنامه چهل تیکه پیرامون ویژه برنامه چهل تیکه به مناسبت سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: هویت اصلی چهل تیکه نوستالژیک است و پایه برنامه بر اساس تصاویر آرشیوی بوده است.

حاتمی گفت: برای جشنواره فیلم فجر با توجه به شرایط کرونایی قرار به ساخت برنامه جدید نداشتیم، اما با توجه به تصمیمی که بین گروه سازنده چهل تیکه، شبکه نسیم و ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر اتخاذ شد، قرار بر ساخت ویژه برنامه ای شد که به ادوار گذشته جشنواره فیلم فجر بپردازد.

کارگردان چهل تیکه گفت: این برنامه قرار است در یازده الی دوازده قسمت با اجرای محمدرضا علیمردانی از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در زمان نیم ساعت، دوره های مختلف جشنواره را مرور کند و در هر قسمت از برنامه به سه دوره جشنواره پرداخته خواهد شد.

حاتمی در پایان با تشکر از مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر و دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم، گفت: ما تلاش کرده ایم آنچه از گذشته ادو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهل تیکه» تاریخ جشنواره فجر را ورق می زند

«چهل تیکه» تاریخ جشنواره فجر را ورق می زند