مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-27سياسي

مستندسازی نقش گردان های جهاد سازندگی سمنان در دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: در تنظیم دانشنامه دفاع مقدس نقش تمامی گردان های جهاد سازندگی استان سمنان مستندسازی و جمع آوری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی بعدازظهر امروز در جلسه ای با سیدعلی حمزه رضوی، مشاور وزیر و مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: جهاد سازندگی استان سمنان در دوران دفاع مقدس یک اداره نبود؛ بلکه یک جریان عظیم مجاهدت و خدمت بود که منشأ تحولات بسیار و پیروزی های عظیم در انقلاب و دفاع مقدس شد.

 وی گفت: مردم از جهاد سازندگی دوران انقلاب و جنگ، خاطرات فراموش نشدنی دارند، از خدمت به مناطق محروم و روستاها گرفته تا میدان های سخت نبرد در جنوب و غرب کشور با احداث پل ها، خاک ریزها و جاده رملی در عملیات ها و مناطق عملیاتی، حفر 128 کیلومتر کانال و اعزام یک هزار و 670 دستگاه کمپرسی در دوران دفاع مقدس که همگی به عنوان ستون و تکیه گاه بزرگ رزمندگان محسوب می شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان این که جهاد و جهادگران این استان نقش برجسته ای داشتند، افزود: پیروزی رزمندگان و مهندسی رزمی دفاع مقدس، مدیون و مرهون مجاهدت رزمندگان جهاد و سنگرسازان بی سنگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی نقش گردان های جهاد سازندگی سمنان در دفاع مقدس

مستندسازی نقش گردان های جهاد سازندگی سمنان در دفاع مقدس