مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-27ورزشي

نبود استحکام در ساخت و سازهای زمین های نسقی رشت/ دستگاه قضا ورود کند


جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضا با اشاره به وضعیت نابسامان ساخت و سازها در زمین های نسقی شهر رشت و عدم استحکام بناها خواستار ورود دستگاه قضا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه شیرزاد امروز (چهارشنبه) در صد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر رشت با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س)، گفت: امروز روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده که نشان دهنده نقش محوری زنان ایرانی در ایثار است.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه، نگارش کتاب مادران شهدا در حال اتمام است، افزود: حاشیه نشینی و محلات کم برخوردار از نظر خدمات بهداشتی و عمرانی در شهر رشت باید در بودجه 1400 مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

وی با اشاره به قول های داده شده در زمینه احداث زمین های ورزشی، گفت: در بحث افزایش خدمات بهداشت، سلامت و عمران و فاضلاب باید مورد توجه قرار گیرند و اداره آب و فاضلاب باید در اعتبارات سال آینده خود مبالغی برای این موضوع پیش بینی کند.

شیرزاد با بیان اینکه برنامه ریزی مناسبی برای آسفالت معابر در پایان سال داشته باشیم، اضافه کرد: به رغم تلاش های انجام شده فضای سبز و پارک های شهر رشت حال و هوای خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در بودجه 1400 تکلیف پیمانکاران نیز باید مشخص شود، ادامه داد: پیمانکارانی که در حوزه فضای سبز هستند قدرت مالی خوبی ندارند و ناراضی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود استحکام در ساخت و سازهای زمین های نسقی رشت/ دستگاه قضا ورود کند

نبود استحکام در ساخت و سازهای زمین های نسقی رشت/ دستگاه قضا ورود کند