مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-27سياسي

برگزاری همایش منزلت زن و جشنواره عطر قرآن در فجر انقلاب


همایش سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی و جشنواره مجازی عطر قرآن در فجر انقلاب توسط سازمان تبلیغات اسلامی بهمن 1399 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس همایش سراسری سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلام به همت هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ولادت حضرت امام خمینی(ره) و دهه مبارک فجر برگزار می شود.

لاله افتخاری رییس هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور با اعلام این خبر افزود: هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی شعب استانی خود در کل کشور را راه اندازی کرده تا بتواند از ظرفیت های استان ها برای گسترش فرهنگ قرآنی بهره بگیرد.

در همین راستا اولین برنامه رسمی این هیات تحت عنوان همایش سراسری سیره فاطمی مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین فرزند گرانقدر ایشان حضرت امام (ره)، در شهر خمین، زادگاه امام راحل (ره) آغاز خواهد شد.

در این مراسم اعضای هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور به نمایندگی از هیئات استان ها ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نثار گل در محل زادگاه ایشان، با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره خواهند کرد و پس از آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش منزلت زن و جشنواره عطر قرآن در فجر انقلاب

برگزاری همایش منزلت زن و جشنواره عطر قرآن در فجر انقلاب