مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-27بين الملل

بولتون: استیضاح دوم ترامپ هم مثل اولی بی نتیجه می ماند


جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت دونالد ترامپ پیش بینی کرد دومین استیضاح ترامپ نیز در نهایت همچون استیضاح اولش به محکومیت او منجر نشود و ضررش برای آمریکا بیشتر از منفعتش باشد.

- جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت دونالد ترامپ پیش بینی کرد دومین استیضاح ترامپ نیز در نهایت همچون استیضاح اولش به محکومیت او منجر نشود و ضررش برای آمریکا بیشتر از منفعتش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در مطلبی در نشنال ریویو نوشت: همچون استیضاح شماره یک، نسخه استیضاح سال 2021 دونالد ترامپ نیز با برنامه ریزی بد و اجرای ضعیف همراه شده و احتمالا دقیقا همان نتیجه استیضاح دور اول را رقم می زند: نتایجی 180 درجه مغایر با اهدافی که حامیان استیضاح خواستارش هستند.

او خاطر نشان کرد: همچون استیضاح اول این استیضاح نیز با دورنمای محدود (اولی بر مبنای مساله اوکراین حالا بر مبنای هتک حرمت کنگره) همراه بوده و عمدتا بر مبنای گرایشات حزبی در مجلس نمایندگان با شتاب به اجرا در آمده است.

هیچ یک از سناریوها مسیر درستی برای استیضاح نبودند؛ استیضاح هایی که 50 درصدشان در تاریخ آمریکا در 12 ماه گذشته رقم خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون: استیضاح دوم ترامپ هم مثل اولی بی نتیجه می ماند

بولتون: استیضاح دوم ترامپ هم مثل اولی بی نتیجه می ماند