مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-27سياسي

شناسایی و پرورش نخبگان رسالت مهم اتحادیه دانش آموزی است


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به اینکه رسالت این اتحادیه نخبه یابی و نخبه پروری است، گفت: تعالی دختران و تربیت پسران از برنامه های این اتحادیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد لطیفی عصر چهارشنبه در نشست تبیین جشنواره مدرسه انقلاب که با حضور مدیران، معاونین و مسئولین انجمن های اسلامی مدارس شاهد استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با رسالت نخبه یابی و نخبه پروری فعالیت می کند.

وی، افزود: این مجموعه با دو رویکرد الگوی تعالی دختران و تربیت حماسی پسران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی و اجرا می کند.

لطیفی با اشاره به برنامه های ملی و محوری اتحادیه، اضافه کرد: جشنواره های مدرسه انقلاب، رسانش، همکلاسی آسمانی و لشکر فرشتگان برنامه های ملی و محوری است که در لوای آنها تربیت مدنظر منظومه فکری تربیتی نوجوان و جوان صورت می پذیرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان، بیان اینکه مدارس شاهد در سال های اخیر همیشه پای ثابت نظام برنامه ای و تشکیلاتی تشکل امین اتحادیه بوده اند، تصریح کرد: انتظارات از این مدارس با توجه به سطح علمی و فرهنگی که دارند بیش از بقیه مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و پرورش نخبگان رسالت مهم اتحادیه دانش آموزی است

شناسایی و پرورش نخبگان رسالت مهم اتحادیه دانش آموزی است