مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-27اقتصادي

دستگیری یک محتکر آرد در مازندران


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 60 تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در قائم شهر خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 60 تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در "قائم شهر" خبر داد.

  سیدجعفر ساداتی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با خرید آرد خبازی از کارخانجات با قیمت دولتی، ضمن قاچاق آن به خارج از کشور، اقدام به عرضه آن به نرخی آزاد در بازار می کنند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با همانگی های قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم در شهرستان قائم شهر، 60 تن آرد خبازی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

ساداتی با بیان این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کردند، اظهارکرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک محتکر آرد در مازندران

دستگیری یک محتکر آرد در مازندران