مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-27حوادث

توقیف محموله پتروشیمی به ارزش 12 میلیارد در آزادراه کرج-قزوین


فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله پتروشیمی قاچاق به ارزش12میلیاردریال در آزادراه کرج-قزوین خبرداد و گفت: در بازرسی از این خودرو 200 کیلوگرم ماده اولیه تولید اسید خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ حین گشت زنی در آزادراه کرج-قزوین به یک دستگاه خودروکامیونت مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: پس از متوقف شدن خودرو ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند که خودرو حامل محموله پتروشیمی قاچاق است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی توقیف و به همراه راننده اش به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو 200 کیلوگرم ماده اولیه تولید اسید خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود کشف شد.

محمدیان با بیان این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: دراین رابطه یک نفردستگیر و به همراه اموال مکشوفه به مراجع ذی ربط تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله پتروشیمی به ارزش 12 میلیارد در آزادراه کرج-قزوین

توقیف محموله پتروشیمی به ارزش 12 میلیارد در آزادراه کرج-قزوین