مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-27سياسي

نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی در قرچک برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک از برگزاری نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی دشت ورامین با حضور عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری در قرچک خبر داد .

- حجت الاسلام محمد عبدالرحیمی در گفتگو با شرایط خاصی در منطقه، استان و کشور وجود دارد و با شرایط ویژه ای مراسم دهه فجر برگزار می شود.

وی افزود: مراسم مختلفی در شهرستان قرچک ترتیب داده شده است که از مهم ترین آن می توان به نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی با حضور آیت الله عباس کعبی زاده عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین قم در شهرستان قرچک اشاره کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: برگزاری نشست ویژه علما و مبلغین شهرستان با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، برگزاری پنج مراسم محوری در مساجد شهرستان قرچک با حضور سخنرانان کشوری، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه، حضور تیم های پزشکی جهادی در روستاهای قرچک، تجلیل از نخبگان قرآنی و فرهنگی از دیگر برنامه های قابل ذکر این دهه است.

عبدالرحیمی خاطرنشان کرد: مراسم انقلابی هیچگاه تعطیل نمی شود چرا که انقلاب ما نهالی است که در چهل و دومین سالگرد خود ریشه در دل های نسل های مختلف دوانده است و جوانان نیز نقش پر رنگ خود را در حفظ دستاوردهای انقلابی نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی در قرچک برگزار می شود

نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی در قرچک برگزار می شود