مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-27اقتصادي

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم؟


در دنیای امروز اعمال قوانین و بخشنامه های جدید و قانونمند شدن نظام مالیاتی، باعث شده است که تفسیر این موضوعات برای صاحبان کسب و کار به راحتی صورت نپذیرد و ابهامات ایجاد شده و تناقضات در قوانین مالیاتی باعث شود تا صاحبان کسب و کار بدون دریافت مشاوره مالیاتی .

- در دنیای امروز اعمال قوانین و بخشنامه های جدید و قانونمند شدن نظام مالیاتی، باعث شده است که تفسیر این موضوعات برای صاحبان کسب و کار به راحتی صورت نپذیرد و ابهامات ایجاد شده و تناقضات در قوانین مالیاتی باعث شود تا صاحبان کسب و کار بدون دریافت مشاوره مالیاتی در درک و رفع این موارد به مشکلاتی بر بخورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام راشا، در اقتصاد تولید و تجارت امروز، مدیران هلدینگ ها و صاحبان نام های تجاری معروف در سطح کشور، همواره از راهنمایی های مشاوران مالی متخصص و حرفه ای بهره مند می شوند.

اهمیت مشاوره مالی و مالیاتی در جهان پویای امروز همه سازمان ها به سمت یکپارچه سازی واحد ها و استقرار سیستم های سازمانی پیش می روند و در این میان بایستی فرآیندهای مالی واحدهای اقتصادی نیز بهم پیوسته و یکپارچه گردند، لذا همواره نیازمند دانش و تجارب مشاوران مالی و مشاوره مالیاتی خبره هستیم تا نسبت به بهینه سازی تعامل با سیستم های سازمانی و بهره گیری بهتر از نرم افزار های شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم؟

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم؟