مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-27اجتماعي

گرمخانه شهر بومهنِ تهران برای کارتن خواب ها فعال شد


خدمات شهری بومهن با آماده باش شبانه و مشارکت واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری، همکاری نیروی انتظامی و اداره بهزیستی  شهرستان، طرح ساماندهی بی پناهان را در دست اجرا دارد.

- شهردار بومهن گفت: افراد بی خانمان و کارتن خواب همزمان با آغاز فصل سرما در طرح فوریتی ساماندهی افراد بی پناه به گرمخانه تازه فعال شده در شهر منتقل می شوند.

حسین موسوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا با اشاره به جزییات طرح ساماندهی، اظهار داشت: بوستان ها، پل های عابر هوایی، معابر اصلی و فرعی و سایر فضاهایی که پیش بینی می شود افراد بی خانمان در آنها حضور داشته باشند به طور مستمر پایش شده و کارتن خواب ها پس از شناسایی به محل اسکان شبانه منتقل می شوند.

وی گفت: خدمات شهری بومهن با آماده باش شبانه و مشارکت واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری، همکاری نیروی انتظامی و اداره بهزیستی شهرستان، طرح ساماندهی بی پناهان را در دست اجرا دارد.

شهردار بومهن با بیان ضرورت اجرای ضربتی طرح ساماندهی افراد بی خانمان در شب های سرد زمستان، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی به افراد کارتن خواب و بی خانمان در هوای سرد، شهرداری بومهن با کمک ادارات یاد شده با گشت های شبانه بی پناهان و آسیب دیدگان اجتماعی به گرمخانه منتقل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه شهر بومهنِ تهران برای کارتن خواب ها فعال شد

گرمخانه شهر بومهنِ تهران برای کارتن خواب ها فعال شد