مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-27ورزشي

کلنگ گود کشتی با چوخه قوچان به زمین زده شد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان گفت: ظهر امروز کلنگ پروژه گود کشتی با چوخه و آکادمی وزنه برداری قوچان با حضور معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان گفت: ظهر امروز کلنگ پروژه گود کشتی با چوخه و آکادمی وزنه برداری قوچان با حضور معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، رییس انجمن کشتی چوخه کشور و مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به زمین خورد.

محمد شایگان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: گود کشتی با چوخه این شهرستان در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای 350 مترمربع که با واگذاری زمین موردنیاز توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان احداث خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری برای بهره برداری این پروژه در سال آینده گفت: اعتبار این پروژه 8 میلیارد تومان خواهد بود که از محل اعتبارات استانی تأمین شده است و تاکنون یک میلیارد تومان آن تخصیص یافته و صرف خرید آهن آلات و تجهیزات شده و 3 میلیارد تومان نیز برای سال جاری مصوب شده است.

شایگان در ادامه در خصوص کلنگ زنی پروژه آکادمی وزنه برداری قوچان که توسط بخش خصوصی احداث می شود بیان کرد: این پروژه با اعتبار 7 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 250


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ گود کشتی با چوخه قوچان به زمین زده شد

کلنگ گود کشتی با چوخه قوچان به زمین زده شد