مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-27اجتماعي

پیگیری درمان حادثه دیدگان آتش سوزی کانکس در کنگرستان توسط آموزش وپرورش


مشاور عالی وزیر آموزش وپرورش که به عنوان نماینده ویژه وزیر آموزش وپرورش در پیگیری روند درمان حادثه دیدگان سانحه سردشت دزفول منصوب شده است، - مشاور عالی وزیر آموزش وپرورش که به عنوان نماینده ویژه وزیر آموزش وپرورش در پیگیری روند درمان حادثه دیدگان سانحه سردشت دزفول منصوب شده است، گفت: اولویت نخست آموزش وپرورش سلامتی معلمان و فرهنگیان حادثه دیده است و از همه امکانات لازم در این جهت بهره گیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرسول عمادی مشاور عالی وزیر آموزش وپرورش و نماینده ویژه وزیر آموزش وپرورش در پیگیری روند درمان حادثه دیدگان سردشت دزفول با اشاره به حضور خود در استان خوزستان به منظور پیگیری ابعاد مختلف این حادثه، گفت: به نمایندگی از وزیر آموزش وپرورش امروز با حضور در خوزستان روند درمان همکاران را پیگیری کردم.

وی افزود: این پیگیری ها پیش ازاین، توسط مدیرکل آموزش وپرورش استان با کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی آیت الله طالقانی انجام گرفته بود که نتایج خوبی را نیز به دنبال داشته است.

عمادی بابیان اینکه مراقبت ها و پیگیری بسیار خوبی برای حادثه دیدگان این سانحه تاکنون انجام گرفته است، اظهار کرد: کمک هایی نیز در جهت تأمین هزینه های درمان این حادثه دیدگان در حال انجام است که به زودی به نتیجه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری درمان حادثه دیدگان آتش سوزی کانکس در کنگرستان توسط آموزش وپرورش

پیگیری درمان حادثه دیدگان آتش سوزی کانکس در کنگرستان توسط آموزش وپرورش