مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-27ورزشي

آغاز رقابت های دور رفت بسکتبال دسته 2 بانوان در یزد


نائب رییس هیات بسکتبال استان یزد از آغاز رقابت های دور رفت بسکتبال گروه اول لیگ دسته دو بانوان باشگاه های کشور به میزبانی یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد نائب رییس هیات بسکتبال استان یزد از آغاز رقابت های دور رفت بسکتبال گروه اول لیگ دسته دو بانوان باشگاه های کشور به میزبانی یزد خبر داد.

مرضیه جوهری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این باره تصریح کرد: مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو بانوان باشگاه های کشور از امروز چهارشنبه هشتم بهمن ماه به مدت سه روز با حضور تیم های اکسیژن اراک، فولاد آلیاژی ایران، مولتی کافه مشهد و کانون استعداد یابی نایریکا همدان به میزبانی یزد در حال برگزاریست.

وی با بیان این که این دوره از رقابت های لیگ در چهار گروه برگزار می شود، گفت: تیم های برتر هر گروه به مرحله بعدی این رقابت ها صعود خواهند کرد.

جوهری یاداور شد: خوشبختانه علی رغم شیوع کرونا، تمرینات بسکتبالیست های یزد متوقف نشد و در حالی که تمرین بسیاری از هیات های ورزشی استان متوقف شده بود، با قرنطینه کردن اعضای تیم روال تمرینات را برقرار نگه داشتیم.

وی از نبود سالن اختصاصی برای انجام تمرینات بسکتبالیست های یزدی گلایه و تصریح کرد: تنها مکان اختصاصی سابق بسکتبال استان، ورزشگاه تختی بود که با وجود این که زمان زیادی از تخریب آن گذشته است، اقدامی جهت مرمت آن تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت های دور رفت بسکتبال دسته 2 بانوان در یزد

آغاز رقابت های دور رفت بسکتبال دسته 2 بانوان در یزد