موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-27سياسي

اهالی رسانه در مسیر تحقق حقیقت آبروی خود را به خدا بسپارند


در عرصه رسانه ای و تحقق حقیقت اگر می خواهیم کاری انجام دهیم باید آبرویمان را به خدا بسپاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: در دین هر خبری حائز اهمیت نیست و نباید خبرهای بزرگ فدای خبرهای بی اهمیت شود.

وی تصریح کرد: در روایات در تبیین نبأ عظیم فرموده اند قیامت و ولایت امیرالمؤمنین (ع) نبأ عظیم هستند که نشان دهنده اخبار مهمی در عالم است و در عرصه رسانه ای باید به آنها پرداخته شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خبرنگار حقیقی کسی است که رسالت های الهی را تبلیغ می کند و هیچ ترسی از گرفتاری ها و بحران های این عرصه ندارد و با تکیه به خداوند در مسیرهای سخت و دشوار به پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در عرصه رسانه ای اگر می خواهیم کاری انجام دهیم باید آبرویمان را به خدا بسپاریم و اگر این گونه عمل کنیم خداوند آبروی ما را حفظ کرده و به ما عظمت عنایت می کند.

وی با بیان اینکه رسانه ابزاری است که باید اهدافی را دنبال کند، بیان کرد: همه کارها و هدف ها بر این مهم استوار است که نام و یاد خدا بلند نگه داشته شود و رسانه ابزاری برای تحقق این رسالت مهم الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی رسانه در مسیر تحقق حقیقت آبروی خود را به خدا بسپارند

اهالی رسانه در مسیر تحقق حقیقت آبروی خود را به خدا بسپارند