مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-27اقتصادي

تمرکز بر تولید نخستین خودرو هوشمند کشور در گروه سایپا


با همکاری گروه خودروسازی سایپا، می توانیم در تولید خودروهای هوشمند و مورد نیاز کشور گام های بسیار خوبی برداریم و زمینه گسترش صادرات خودرو را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از گروه خودروسازی سایپا، وحید یزدانیان، در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، گفت: گروه خودروسازی سایپا در سال های اخیر در عرصه صنعت خودرو پیشرفت های خوبی داشته است و توانسته در حوزه فناوری اطلاعات و حرکت به سمت خودروهای جدید گام های خوبی بردارد؛ این روند توسعه ای را می توان به وضوح در مرکز تحقیقات این خودروساز دید.

وی ادامه داد: آنچه که در مرکز تحقیقات سایپا در حال اجراست بسیار ارزشمند است چرا که سایپا از این طریق توانسته در بخش های تکنولوژی و طراحی خودرو همگام با سایر خودروسازان جهانی پیش برود.

گروه خودروسازی سایپا با هدف مشتری مداری، ارتقا کیفیت محصولات خود را مدنظر قرار داده و در این میان قرار است با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز همکاری های خوبی داشته باشد.

رییس پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: کم و بیش مردم از صنعت خودرو و فرآیندی که در این حوزه طی می شود، آگاه هستند اما باید بگویم آنچه که ما از نزدیک در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر تولید نخستین خودرو هوشمند کشور در گروه سایپا

تمرکز بر تولید نخستین خودرو هوشمند کشور در گروه سایپا