مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-27سياسي

5 هزار متر ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول تخریب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای .

- دو مقام مسئول که قرار بود ویلای غیر مجازشان در فیروزکوه تخریب شود، ابتدا از این کار ممانعت کردند، ولی با حضور دادستان، هر دو ویلا تخریب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت 5 هزار متر مربع با ورود دادستانی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانی و علیرغم ممانعت هایی که در مسیر اجرای حکم قضایی وجود داشت، دو ویلای مذکور تخریب شدند و حریم و بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار متر ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول تخریب شد

5 هزار متر ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول تخریب شد