مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-27بين الملل

حمایت 40 درصدی از ترامپ برای نامزدی در انتخابات 2024


یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد اگر ترامپ در سال 2024 در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه شرکت کند، 40 درصد جمهوریخواهان و مستقل های محافظه کار به وی رای خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با وجود در جریان بودن استیضاح دونالد ترامپ در کنگره آمریکا نظرسنجی پولیتیکو و مورنینگ نشان می دهد 40 درصد جمهوریخواهان و مستقل های محافظه کار می گویند که اگر دونالد ترامپ در سال 2024 در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه شرکت کند، به وی رای خواهند داد.

اگر مجلس سنا ترامپ را محکوم نکند و او دوباره در انتخابات ریاست جمهوری به میدان بیاید، نخستین رییس جمهوری نخواهد بود که دست به چنین کاری می زند زیرا در سال 1892 گراور کلیولند همین کار را کرد و برای دومین بار به مقام ریاست جمهوری رسید.

سناتور لیندسی گراهام، هوادار دوآتشه ترامپ، نیز قبلاً ترامپ را تشویق کرده بود تا دوباره به میدان بیاید و جنبش تحت رهبری خود را زنده نگه دارد.

برایان لانزا، مشاور سابق ترامپ، نیز قبلاً گفته بود که به اعتقاد وی، رییس جمهور از جایگاه مطلوبی برخوردار است و می تواند برای حضور در مسند قدرت برای یک دوره چهار ساله دیگر، باز هم به میدان بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 40 درصدی از ترامپ برای نامزدی در انتخابات 2024

حمایت 40 درصدی از ترامپ برای نامزدی در انتخابات 2024