مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-27بين الملل

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه: نیاز ایران و اوراسیا به یکدیگر دو طرفه است


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: آغاز مذاکرات ایران و اوراسیا برای تجارت آزاد نشان دهنده آن است که دو طرف به هم نیازی دو طرفه دارند و در این راستا می توان همکاری های قابل توجهی را در دستور کار قرار داد.

- معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه: نیاز ایران و اوراسیا به یکدیگر دو طرفه است معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: آغاز مذاکرات ایران و اوراسیا برای تجارت آزاد نشان دهنده آن است که دو طرف به هم نیازی دو طرفه دارند و در این راستا می توان همکاری های قابل توجهی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رسول مهاجر در همایش اقتصادی ایران و اوراسیا اظهار کرد: با گذشت حدود یک سال از عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا خوشبختانه میزان تجارت مشترک با این اتحادیه به شکل قابل توجهی افزایش یافته و ما توانسته ایم صادرات کالاهای خود را نیز با قدرت بیشتری دنبال کنیم.

به گفته وی مذاکراتی که برای تجارت آزاد میان دو طرف آغاز شده نشان دهنده اهمیت بازارهای مشترک است و امیدواریم در آینده نتایج خود را نشان دهد.

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه عضویت در اوراسیا تمرین خوبی برای پیوستن به سایر اتحادیه های جهانی بود بیان کرد: همکاری ها و کاهش تعرفه های اجرایی شده در یک سال اخیر می تواند به ما امکان آن را بدهد که در مذاکرات آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه: نیاز ایران و اوراسیا به یکدیگر دو طرفه است

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه: نیاز ایران و اوراسیا به یکدیگر دو طرفه است