مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-27بين الملل

تا ساعاتی دیگر اولین پیاده روی فضایی سال 2021 انجام خواهد شد


امروز چهارشنبه 27 ژانویه سال 2021 ساعت 7 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(15:30 به وقت تهران) دو فضانورد ناسا برای اولین بار در سال میلادی جاری در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) پیاده روی فضایی انجام خواهند داد.

- امروز چهارشنبه 27 ژانویه سال 2021 ساعت 7 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(15:30 به وقت تهران) دو فضانورد ناسا برای اولین بار در سال میلادی جاری در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) پیاده روی فضایی انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ارث اسکای، دو فضانورد ناسا به نام های مایکل هاپکینز و ویکتور گلاور در حال آماده شدن برای انجام دو پیاده روی فضایی هستند که اولین راهپیمایی آنها امروز و برای اتمام نصب یک پلتفرم علمی اروپایی و تکمیل کار طولانی مدت ارتقای باتری انجام خواهد شد.

دومین پیاده روی فضایی که در حال حاضر انجام آن برای یک فوریه برنامه ریزی شده است برای اتمام ماژول کلمبوس آژانس فضایی اروپا(ESA) و ارتقای دو بخش آن و آماده کردن خرپای سمت چپ ایستگاه فضایی برای ارتقای سیستم برق در آینده انجام خواهد شد.

ناسا این عملیات را به صورت زنده پوشش خواهد داد و برنامه ناسا از ساعت 5:30 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(ساعت 14 به وقت تهران) آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا ساعاتی دیگر اولین پیاده روی فضایی سال 2021 انجام خواهد شد

تا ساعاتی دیگر اولین پیاده روی فضایی سال 2021 انجام خواهد شد