مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-27سياسي

محرومیت زدایی در دستور کار سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 8 بهمن 99) در نشست خبری و در تشریح برنامه های سپاه پاسداران در حوزه محرومیت زدایی برای ایام .

- وی افزود: قبلا بحث محرومیت زدایی فقط در شعاع 70 کیلومتری محل پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دنبال می شد، اما از یک زمانی یک قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی با مشارکت تمام نیرو ها و بخش های مختلف سپاه برای این کار تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 8 بهمن 99) در نشست خبری و در تشریح برنامه های سپاه پاسداران در حوزه محرومیت زدایی برای ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ماموریت اصلی و اساسی سپاه، امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در کنار این ماموریت اصلی، سپاه بحث محرومیت زدایی را در نقاط محروم کشور با اولویت مناطق مرزی و حساس در دستور خود قرار داده است.

وی افزود: قبلا بحث محرومیت زدایی فقط در شعاع 70 کیلومتری محل پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دنبال می شد، اما از یک زمانی یک قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی در دستور کار سپاه

محرومیت زدایی در دستور کار سپاه