مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27پزشكي

اثر برودت هوا بر موج چهارم کرونا فزاینده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اثر سرما و برودت هوا در 2 ماه باقیمانده از فصل زمستان را بر موج چهارم شیوع کرونا، فزاینده دانست و تاکید کرد که اکنون با خیز آهسته موارد ابتلا در فارس مواجه هستیم.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اثر سرما و برودت هوا در 2 ماه باقیمانده از فصل زمستان را بر موج چهارم شیوع کرونا، فزاینده دانست و تاکید کرد که اکنون با خیز آهسته موارد ابتلا در فارس مواجه هستیم.

مهرزاد لطفی چهارشنبه 8 بهمن در دویست و پنجاه و چهارمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید 19 علوم پزشکی شیراز، گفت: با توجه به خیز آهسته موارد ابتلا به کروناویروس و روند افزایشی بستری بیماران در مراکز درمانی استان، نیاز مبرم به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک احساس می شود تا بتوانیم با کمترین آسیب، موج چهارم کرونا را پشت سر بگذاریم.

او با اشاره به پیش بینی مبنی بر سرد شدن هوا و احتمال بارندگی در استان فارس و تاثیر افزایشی این برودت بر شدت موج چهارم شیوع کرونا، افزود: با وجود اینکه مجموعه سلامت فارس برای موج چهارم کروناویروس در آمادگی کامل به سر می برند، ضروری است هم استانی ها با رعایت کردن بیشتر شیوه نامه های بهداشتی، ضمن حفظ سلامت خود و اطرافیان، مانند همیشه کادر درمان را یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر برودت هوا بر موج چهارم کرونا فزاینده است

اثر برودت هوا بر موج چهارم کرونا فزاینده است