مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27پزشكي

هیچ کدام از بیماران هپاتیت A لالب باغملک بستری نیستند


فرماندار باغملک با اشاره به ابتلای تعدادی از اهالی روستای لالب به هپاتیت A، گفت: در حال حاضر هیچ کدام از مبتلایان به این بیماری بستری نیستند و بیماران بهبود پیدا کرده اند.

- هیچ کدام از بیماران هپاتیت A "لالب" باغملک بستری نیستند ایسنا/خوزستان فرماندار باغملک با اشاره به ابتلای تعدادی از اهالی روستای لالب به هپاتیت A، گفت: در حال حاضر هیچ کدام از مبتلایان به این بیماری بستری نیستند و بیماران بهبود پیدا کرده اند.

محمد نجاتی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت ابتلای برخی اهالی روستای لالب شهرستان باغملک به هپاتیت A، اظهار کرد: در این مدت شیر آهک پاشی، واکسیناسیون همه کودکان زیر 10 سال و دیگر اقدامات لازم توسط تیم واکنش سریع بهداشت و درمان انجام شده است.

وی افزود: در هفته گذشته هیچ مورد جدیدی از ابتلا به هپاتیت A در روستای لالب باغملک گزارش نشده و بیماری در این منطقه کنترل شده است و در حال حاضر هیچ کدام از مبتلایان به این بیماری بستری نیستند و بیماران بهبود پیدا کرده اند.

فرماندار باغملک گفت: در این مدت مدارس منطقه تعطیل بودند و از هفته آینده بازگشایی خواهند شد.

نجاتی پور در خصوص علت شیوع هپاتیت A در این روستا بیان کرد: آب شرب سالم بوده است اما چند نفر از استان های همجوار به این روستا سفر کرده بودند و این موارد بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از بیماران هپاتیت A لالب باغملک بستری نیستند

هیچ کدام از بیماران هپاتیت A لالب باغملک بستری نیستند