مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-27فرهنگي

«وقتی گربه را کشتم» در مجارستان و انگلیس


جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، - فیلم وقتی گربه را کشتم به کارگردانی منصور فروزش به ایستگاه پایانی پس تولید رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فیلم وقتی گربه را کشتم به نویسندگی و کارگردانی منصور فروزش که با حمایت شرکت آرری ساخته شده و محصول مشترک ایران، مجارستان و انگلیس است، مراحل پایانی پس تولید را پشت سر می گذارد.

شرکت آرری هر ساله در تعدادی فیلم های سینمایی و کوتاه مشارکت می کند که از آن جمله می توان به فیلم های جوکر ، چرنوبیل ، مرد ایرلندی و… اشاره کرد.

این فیلم کوتاه 25 دقیقه ای در حال گذراندن مرحله صداگذاری و میکس و مسترینگ موسیقی است.

فیلم کوتاه وقتی من گربه را کشتم ، روایتگر داستان مردی است که تلاش می کند گذشته اش را فراموش کند اما در این کار موفق نمی شود.

وقتی گربه را کشتم که در بوداپست مجارستان تولید خواهد شد، ششمین فیلم کوتاه منصور فروزش و اولین فیلم کوتاه داستانی او در خارج از ایران است.

منصور فروزش با اشاره به تولید این فیلم گفت: ما در یک فضای کاملا بین المللی براساس استانداردهای موجود در سینمای بین الملل این فیلم را تولید کرده ایم و به همین دلیل از مشارکت بیش از صد نفر عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وقتی گربه را کشتم» در مجارستان و انگلیس

«وقتی گربه را کشتم» در مجارستان و انگلیس