مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-27اجتماعي

هوای کرمانشاه در وضعیت ناسالم برای گروه‎های حساس قرار گرفت


به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه، هوای کرمانشاه امروز (8 بهمن) در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

- هوای کرمانشاه در وضعیت "ناسالم برای گروه‎های حساس" قرار گرفت ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه، هوای کرمانشاه امروز (8 بهمن) در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس اطلاعاتی که از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای کرمانشاه کسب کردیم، میانگین ذرات معلق موجود در هوای کرمانشاه طی 24 ساعت اخیر (یازده صبح هفتم بهمن تا یازده صبح هشتم بهمن) 103 میکروگرم بر مترمکعب هوا بود که بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

وی با بیان اینکه این میزان ذرات معلق فقط سه میکروگرم بر مترمکعب هوا بیشتر از شرایط عادی است و وضعیت چندان نامناسبی نداریم، ادامه داد: با توجه به اینکه فعلا وزش باد و یا بارندگی در پیش نداریم، احتمال افزایش این غلظت وجود دارد.

به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه، اگر وضعیت ثبات جوی تا فردا(پنجشنبه) به همین شکل ادامه داشته باشد، ممکن است فردا نیز با افزایش غلظت ذرات آلاینده در هوای شهر کرمانشاه مواجه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمانشاه در وضعیت ناسالم برای گروه‎های حساس قرار گرفت

هوای کرمانشاه در وضعیت ناسالم برای گروه‎های حساس قرار گرفت