مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-27اقتصادي

بازار خرید و فروش گوشی های دست دوم داغ تر شده است


رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان با اشاره به افت 10 درصدی قیمت موبایل در بازار، گفت: با افزایش قیمت موبایل و کاهش قدرت خرید مردم، افراد به سمت خرید گوشی های دست دوم رفته اند تا جایی که بازار خرید و فروش گوشی های دست دوم در کشور و اصفهان داغ تر شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان با اشاره به افت 10 درصدی قیمت موبایل در بازار، گفت: با افزایش قیمت موبایل و کاهش قدرت خرید مردم، افراد به سمت خرید گوشی های دست دوم رفته اند تا جایی که بازار خرید و فروش گوشی های دست دوم در کشور و اصفهان داغ تر شده است.

حسن میرشمشیری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بازار موبایل، اظهار کرد: با افت نرخ دلار، قیمت موبایل در بازار نیز رو به کاهش است.

وی تاکید کرد: البته مردم تصور می کنند که روند رو به کاهشی موبایل همچنان ادامه دارد، به همین دلیل همچنان برای خرید موبایل دست نگه داشته اند و میزان خرید در بازار کمتر شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان با بیان اینکه قیمت موبایل نسبت به ماه گذشته حدود 10 درصد کاهش یافته است، گفت: البته زمانی که نرخ دلار به 20 هزار تومان کاهش یافت، شاهد سقوط 30 درصدی قیمت موبایل در بازار شدیم، اما با نوسانات دوباره بازار ارز، اندکی موبایل گران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار خرید و فروش گوشی های دست دوم داغ تر شده است

بازار خرید و فروش گوشی های دست دوم داغ تر شده است