مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-27بين الملل

امکان کودتای نظامی در عربستان وجود دارد


«محمد المسعری» دبیر کل حزب معارض«التجدید الاسلامی» که در دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد، در سخنانی از احتمال وقوع کودتای نظامی علیه محمد بن سلمان در عربستان سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، المسعری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی مرآه الجزیره گفت: براساس آنچه از کانال های عمیقا آگاه به ما رسیده، قدرت احمد بن عبدالعزیز به شدت افزایش یافته و او موافقت هزاران نفر از شخصیت ها و قبایل را در داخل عربستان به دست آورده و حتی به حمایت هایی از ارتش این کشور نیز دست یافته است.

وی افزود: محمد بن سلمان مدتی پیش، افرادی از سرویس تحقیقات عمومی را برای دستگیری یک کارشناس مواد منفجره و مرتبط با احمد بن عبدالعزیز اعزام کرد اما هنگامی که این تیم برای دستگیری این کارشناس رفتند، یکی از همان نیروهای تحقیقات عمومی اقدام به کشتن نیروهای سرویس امنیت دولت و فراری دادن آن کارشناس کرد.

این معارض سعودی با اشاره به اینکه حتی در داخل سرویس های امنیتی عربستان دو دستگی رخ داده است، ابراز کرد: نوعی تنش شدید در داخل بخش های مختلف خاندان آل سعود ایجاد شده و روشن است که ستاره احمد بن عبدالعزیز در حال اوج گیری است.

المسعری در ادامه گفت: برای من روشن شده است که جان ابی زید فرمانده سابق نیروهای ویژه آمریکا که نقش موثری در مسائل بیابان ها و دیگر مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان کودتای نظامی در عربستان وجود دارد

امکان کودتای نظامی در عربستان وجود دارد