مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-27سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 67 پروژه همزمان با دهه فجر در نهاوند


فرماندار شهرستان نهاوند از افتتاح و کلنگ زنی 67 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 301 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند از افتتاح و کلنگ زنی 67 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 301 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

مراد ناصری در جمع خبرنگاران، اعلام کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود چراکه انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها در زمینه های مختلفی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است.

وی افزود: در دهه فجر امسال 67 طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی با اعتبار بیش از 301 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 875 نفر در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: در این دهه 58 طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی با اعتبار 148 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و 9 طرح با اعتبار 153 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی و دامپروری پنج پروژه، خدماتی و بهداشت 31 پروژه، عمران شهری و روستایی 16 پروژه، صنعت دو پروژه و گردشگری چهار پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی برنامه های این دهه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و براساس مصوبات ستاد کرونا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 67 پروژه همزمان با دهه فجر در نهاوند

افتتاح و کلنگ زنی 67 پروژه همزمان با دهه فجر در نهاوند