مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-27سياسي

خلق فرصت های طلایی بین ایران و گرجستان و کشورهای قفقاز با همکاری و همگرایی


سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس عنوان کرد: با هم افزایی، همکاری و تشریک مساعی بین کشورهای همگرا همچون ایران و گرجستان، می توان فرصت های طلایی برای این دو کشور و دیگر کشورها در قفقاز خلق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اکبر قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس در آستانه سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به گرجستان در یادداشتی با عنوان ابتکار منطقه ای سفر ظریف و فرصت های طلایی فرآروی توسعه و رفاه برای قفقاز  در روزنامه پرتیراژ رزونانس و خبرگزاری اینترپرس، آخرین تحولات منطقه ای و مناسبات دوجانبه و ابعاد این سفر را مورد بررسی قرار داد.

در این یادداشت آمده است: ابتکار سفر منطقه ای وزیر امور خارجه ایران با سفر به کشورهای آذربایجان، روسیه ،ارمنستان،گرجستان و نهایتا به ترکیه انجام می شود.

این سفر با رایزنی های چندجانبه، راهبردی و پراهمیت در قلمرو تمامی بازیگران و کنشگران منطقه ای و محلی در اقلیم قفقاز در جریان می باشد و می تواند نقطه عطفی در تکوین تحولات شگرف در راستای استقرار و تحکیم صلح در منطقه باشد.

همچنین این ابتکار می تواند مرحله جدیدی از احیای ساختارهای توسعه و رفاه را برای همه مردم منطقه در این شرایط بسیار حساس و خطیر بین المللی به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق فرصت های طلایی بین ایران و گرجستان و کشورهای قفقاز با همکاری و همگرایی

خلق فرصت های طلایی بین ایران و گرجستان و کشورهای قفقاز با همکاری و همگرایی