مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-27فرهنگي

80 درصد «قاتل و وحشی» مشکل شرعی دارد


فیلم «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت الله که این روز ها بحث های زیادی حول آن شکل گرفته و در نهایت این فیلم نتواسته به تورنمنت فجر برسد، بنابر تشخیص حجت الاسلام ارزانی، - ، توقیف و حذف فیلم قاتل و وحشی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آن هم درست در سالی که این رویداد سینمایی قرار است با مخاطبانی به مراتب کمتر از سال های گذشته برگزار شود بار دیگر این نکته را یادآوری کرد که در سینمای ایران در بر همان پاشنه می چرخد و این یعنی اهالی سینما و سینماگران همچنان درگیر موضوعات و مسائل قدیمی هستند و مسوولان سینما هم یا نمی خواهند یا نمی توانند خود را به روز رسانی کنند.

اعتماد نوشت: در زمانه ای که با گسترش فضای مجازی و تکنولوژی، ویدیویی که از یک سلبریتی و بازیگر شناخته شده در فضای مجازی آنچنان وایرال می شود که بینندگان آن از تعداد مخاطبان یک فیلم بسیار بیشتر است، در دوره ای که دیگر مشخص است بسیاری از نکات ممیزی سلیقه ای و مبتنی بر نگاه اشخاص شکل می گیرد تا اینکه دلایل کارشناسی داشته باشد، در این برهه از زمان سینمای ایران درگیر ممیزی و سانسور و توقیف فیلم هاست.

به راستی تاریخ درباره این زمان مشخص و نحوه تصمیم گیری ها در سینمای ایران چگونه قضاوت خواهد کرد؟ آیا واقعا سانسور و توقیف برای مسوولان سینما دستاوردی هم دارد؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد «قاتل و وحشی» مشکل شرعی دارد

80 درصد «قاتل و وحشی» مشکل شرعی دارد