مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-27اقتصادي

کلنگ زنی 174 طرح برقرسانی در مرکزی


مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی از کلنگ زنی 174 طرح برقرسانی خبر داد.

- محمد اله داد در گفت گو با خبرنگار فارس در اراک  اظهار داشت: 29 پروژه توزیع برق در اراک، 7 پروژه در کمیجان، 30پروژه در تفرش، 13 پروژه در آشتیان، 16پروژه در فراهان، 14 پروژه در غرق آباد، 34پروژه در مامونیه، 3پروژه در محلات، 6پروژه در دلیجان، 11 پروژه در شازند و 11 پروژه در خنداب کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی نصب کنتور هوشمند ،اصلاح شبکه فرسوده شهری و روستایی ،راه اندازی و تجهیز اکیپ های خط گرم ،نصب چراغ های معابری  و احداث نیروگاه های مقیاس کوچک از مهمترین پروژ ه های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

مهندس اله داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه های توزیع برق استان ،برای 311نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است،افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته و به صورت غیرمستقیم در اشتغال زایی صنایع دیگر نقش آفرین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همچنین درایام دهه فجر روستای مزرعه نو در شهرستان آشتیان  که نخستین روستای سبز کشور است و تمام انرژی برق مورد نیاز آن از منابع و تأسیسات خورشیدی تأمین می شود، با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال  به افتتاح می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 174 طرح برقرسانی در مرکزی

کلنگ زنی 174 طرح برقرسانی در مرکزی