مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-27سياسي

ثبت دستگاه صاعقه برای مبارزه با ویروس کرونا


فرماندار شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد: دستگاه صاعقه برای مبارزه با ویروس ها و میکروب ها در محیط بسته ساخته شده توسط «علی حیدری و دانیال راد» از جوانان نخبه روستای ویان از توابع بخش مرکزی کبودراهنگ به ثبت رسید.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد: دستگاه صاعقه برای مبارزه با ویروس ها و میکروب ها در محیط بسته ساخته شده توسط علی حیدری و دانیال راد از جوانان نخبه روستای ویان از توابع بخش مرکزی کبودراهنگ به ثبت رسید.

حجت الله مهدوی در ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کروناویروس شهرستان کبودرهنگ، با بیان اینکه بیماری کرونا هنوز ریشه کن نشده است و باید جدی گرفته شود و با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی و دوری از ساده انگاری گفت: ویروس کرونا همچنان در کمین افرادی است که شیوه نامه های تیم سلامت را نادیده می گیرند.

وی افزود: با پیگیری های شبانه روزی کادر پزشکی، مسئولان، همراهی مردم و همچنین اجرای موفقیت آمیز طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و رهنمود های راهگشای مقام معظم رهبری روز به روز شاهد از بین رفتن این ویروس در سطح کشور هستیم.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ درباره دستگاه صاعقه که برای از بین بردن ویروس ها و میکروب های محیط توسط جوانان کبودراهنگی ساخته شده است، توضیح داد: از این دستگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دستگاه صاعقه برای مبارزه با ویروس کرونا

ثبت دستگاه صاعقه برای مبارزه با ویروس کرونا