مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-27بين الملل

روسیه و آمریکا برای تمدید پیمان استارت نو مدارک لازم را رد و بدل کردند


کرملین اعلام کرد، روسیه و آمریکا برای تمدید آخرین پیمان کنترل تسلیحات اتمی تنها چند روز مانده به زمان انقضایش، اسناد و مدارک مربوطه را رد و بدل کردند.

- روسیه و آمریکا برای تمدید پیمان "استارت نو" مدارک لازم را رد و بدل کردند کرملین اعلام کرد، روسیه و آمریکا برای تمدید آخرین پیمان کنترل تسلیحات اتمی تنها چند روز مانده به زمان انقضایش، اسناد و مدارک مربوطه را رد و بدل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کرملین در بیانیه ای درباره تماس تلفنی صورت گرفته میان جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روسی اش اعلام کرد: این دو رهبر نسبت به تبادل مدارک دیپلماتیک درباره تمدید پیمان تسلیحاتی استارت نو ابراز رضایت کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در چند روز باقیمانده به انقضای این پیمان تسلیحاتی، طرفین روال لازم را تکمیل خواهند کرد که عملکرد آتی این پیمان کنترل تسلیحات اتمی قانونی بین المللی مهم را تضمین خواهد کرد.

تمدید این پیمان نیازمند تایید کنگره آمریکا نیست اما قانون گذاران روسیه باید این اقدام را تایید کنند.

اعضای ارشد پارلمان روسیه که تحت کنترل کرملین هستند گفته اند، به سرعت این مساله را پیگیری خواهند کرد و در چند روز آتی اقدامات لازم را برای تمدید این پیمان انجام خواهند دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه و آمریکا برای تمدید پیمان استارت نو مدارک لازم را رد و بدل کردند

روسیه و آمریکا برای تمدید پیمان استارت نو مدارک لازم را رد و بدل کردند