مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-27اجتماعي

ترافیک خودرو ها در میدان ونک به زیر زمین انتقال می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد تواهن، شهردار منطقه 3 تهران درباره رفع مشکل ترافیک در میدان ونک گفت: پروژه ی مطالعاتی انتقال ترافیک خودرو ها در میدان ونک و خیابان های اطراف آن به زیرزمین و تبدیل آن به پیاده راه، - شهردار منطقه 3 تهران گفت: مطالعات توسعه فضا های زیر سطحی پایتخت، با هدف انتقال بار ترافیکی خودرو ها در میدان ونک تهران به زیر زمین آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد تواهن، شهردار منطقه 3 تهران درباره رفع مشکل ترافیک در میدان ونک گفت: پروژه ی مطالعاتی انتقال ترافیک خودرو ها در میدان ونک و خیابان های اطراف آن به زیرزمین و تبدیل آن به پیاده راه، در بودجه سال 1400 شهرداری تهران پیش بینی شده است و پس از تامین اعتبار این پروژه زیرساختی شهری، مطالعات مزبور توسط مشاورین ذیصلاح برای دستیابی به بهترین طرح های اجرایی انجام می پذیرد.

شهردار منطقه 3 بیان کرد: این طرح از چهارراه شهید حقانی آغاز می شود و تا ابتدای خیابان ملاصدرا ادامه یافته و همین فضا را در امتداد شمالی جنوبی محور ولیعصر در بر خواهد گرفت و دو هدف اصلی را در بر خواهد داشت.

وی گفت: سهولت در تردد خودرو ها، کاهش زمان سفر در محدوده میدان ونک، تبدیل پیاده راه و بهره مندی شهروندان از جاذبه های گردشگری و خاطره انگیز و نیز سهولت دست یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک خودرو ها در میدان ونک به زیر زمین انتقال می یابد

ترافیک خودرو ها در میدان ونک به زیر زمین انتقال می یابد