مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-27اقتصادي

کمبود مطالعات تخصصی و دقیق ظرفیت های معدنی در گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به فقر مطالعات تخصصی و دقیق ظرفیت های معدنی در استان، گفت: نیازمند مطالعات زیربنایی و اکتشافی در جهت شناسایی و بهره مندی از معادن غنی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی به فقر مطالعات تخصصی و دقیق ظرفیت های معدنی در استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: منابع عظیمی در گیلان در بخش معادن و زمین شناسی نهفته است که نیازمند مطالعات زیربنایی و اکتشافی در جهت شناسایی و بهره مندی از معادن غنی با رعایت استانداردهای معدنی می باشد.

رییس سازمان صمت گیلان خواستار بهره برداری بیشتر از ظرفیت های مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی در گیلان شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان زمین شناسی به عنوان یک نهاد تخصصی و بازوی توانمند وزارت صمت در حوزه معادن و مطالعات معدنی است، ادامه داد: گیلان برای بهره مندی از این ظرفیت اثربخش، استحقاق دارد تا بتواند در توسعه اقتصادی استان به معادن جدید اتکا کند.

دلق پوش با بیان اینکه اهمیت و جایگاه معادن در اقتصاد کشور کمتر از نفت نیست، افزود: با برنامه ریزی مدون و تخصصی و همبستگی کاری می توانیم این ظرفیت را به ثروت اثرگذار در اقتصاد و توسعه اشتغال تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مطالعات تخصصی و دقیق ظرفیت های معدنی در گیلان

کمبود مطالعات تخصصی و دقیق ظرفیت های معدنی در گیلان