مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-27اقتصادي

پیوستن به موافقت نامه های تجاری، شاخص حضور در بازارهای جهانی


با تامل در اهداف اسناد فرادستی و فرودستی، می توان دریافت که اصلی ترین راهبرد حاکم بر سیاست های اقتصادی کشور در سال های آتی، بر محور توسعه صادرات و حرکت در مسیر الگوی رقابت پذیری و اصلاح سیاست های داخلی استوار شده است.

- وزیر نیرو گفت: با تامل در اهداف اسناد فرادستی و فرودستی، می توان دریافت که اصلی ترین راهبرد حاکم بر سیاست های اقتصادی کشور در سال های آتی، بر محور توسعه صادرات و حرکت در مسیر الگوی رقابت پذیری و اصلاح سیاست های داخلی استوار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان به عنوان مسئول هماهنگی و انسجام بخشی بین دستگاهی اجرای موافقت نامه موقت تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا روز چهارشنبه در پیام ویدئویی به نشست دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا در اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: از این رو، بهره گیری از ظرفیت و امکانات موافقت نامه ها و ترتیبات تجاری منطقه ای برای حضور فعال در اقتصاد جهانی و در جهت تحقق راهبرد توسعه صادرات، امری ضروری و اجتناب ناپذیر تلقی می شود.

وی افزود: در این ارتباط، چگونگی حضور فعال کشورمان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا و پذیرش تعهدات مربوطه و انطباق آن با الزامات توسعه ای کشور، موضوعی است که باید به طور جد در دستور کار پیگیری متولیان امر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن به موافقت نامه های تجاری، شاخص حضور در بازارهای جهانی

پیوستن به موافقت نامه های تجاری، شاخص حضور در بازارهای جهانی