مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-27فرهنگي

25 بهمن، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ایلام به زبان انگلیسی


معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری نخستین جشنواره ایلام به زبان انگلیسی خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند تا 25 بهمن ماه جاری آثار و تولیدات انگلیسی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

- ایسنا/ایلام معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری نخستین جشنواره ایلام به زبان انگلیسی خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند تا 25 بهمن ماه جاری آثار و تولیدات انگلیسی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علی حیدربیگی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه علاقمندان می توانند تا 25 بهمن ماه آثار خود را در 4 بخش مستند، نوشتار، شعر و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان علاقمند به شرکت در جشنواره ایلام به زبان انگلیسی می توانند آثار و تولیدات خود را به آدرس https://ilaminenglish.

ir ارسال کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرکت گسترده جامعه هدف در این جشنواره بتواند زمینه برگزاری این جشنواره را به زبان های دیگر در آینده نزدیک فراهم کند، تصریح کرد: نخستین جشنواره ایلام به زبان انگلیسی حرکتی جدید در معرفی جاذبه های گردشگری استان است.

حیدربیگی ادامه داد: نخستین جشنواره ایلام به زبان انگلیسی به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد ایلام با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 بهمن، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ایلام به زبان انگلیسی

25 بهمن، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ایلام به زبان انگلیسی