مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-27سياسي

روحانی: قرار نیست عده ای مشکلات را حل کنند و عده ای چرتکه بیاندازند


مشکلاتی داریم که باید همه دست به دست هم بدهیم و با هم آنها را حل کنیم و قرار نیست عده ای مشکل را حل کنند و عده ای در کنار بنشینند و چرتکه بیاندازند و یا اینکه به نفع دشمن هورا بکشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه در هر جای این انقلاب لشگریان حق و لطف خدا دیده می شود، گفت: البته مردم ایران یک مردم ویژه و بلند آوازه ای از لحاظ روح و اراده هستند و این ملت با این اعتماد ملی و اراده ملی در کنار امام ایستادند و هرچه امام گفت گوش کردند.

وی افزود: امام گفت آنچه برای حکومت نظامی ترتیب داده اند را بشکنید و آنها شکستند و امام گفت به خیابان بیایید و آمدند و گفت که روبروی گلوله بایستید و مردم ایستادند.

روحانی ضمن تأکید بر اینکه هرچه امام گفت مردم اطاعت کردند و خداوند در سایه این رهبری آسمانی و این فداکاری و ایثار یک ملت بزرگ، بزرگترین پیروزی تاریخی را نصیب ایران کرد، تصریح کرد: امام روزی پیروز شد که هنوز آمریکایی ها امید داشتند که در اینجا کودتا کنند، و امام روزی پیروز شد که اروپایی ها هنوز امید داشتند که شرایط ایران را بهم بزنند و امام روزی پیروز شد که هیچکس در قدرت های شرق و غرب با نهضت امام موافق نبودند اما ملت ایران یکپارچه بود و آن پیروزی بزرگ و بلند را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: قرار نیست عده ای مشکلات را حل کنند و عده ای چرتکه بیاندازند

روحانی: قرار نیست عده ای مشکلات را حل کنند و عده ای چرتکه بیاندازند