مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-27سياسي

قرارگاه پرتوی پدافند غیرعامل شهرستان خداآفرین تشکیل شد


در راستای سیاست های کلی پدافند غیرعامل وبه منظور صیانت از مردم و مصون سازی زیرساخت های حیاتی قرارگاه پرتوی پدافند غیرعامل شهرستان خداآفرین تشکیل شد.

- خداآفرین- فرماندار خداآفرین گفت: در راستای سیاست های کلی پدافند غیرعامل وبه منظور صیانت از مردم و مصون سازی زیرساخت های حیاتی قرارگاه پرتوی پدافند غیرعامل شهرستان خداآفرین تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی امیری راد دیشب در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان با موضوع قرارگاه پرتوی و هسته ای هدف از تشکیل این قرارگاه را پایش تهدیدها و بالابردن سطح آمادگی دستگاه ها در مواجهه با حوادث پرتوی، ارتقای آستانه مقاومت مردم از طریق آموزش، حفاظت از جان مردم در برابر تهدیدها عنوان کرد و گفت: این قرارگاه شامل 10 کارگروه تخصصی است.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل پرتوی در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای سیاست های کلی پدافند غیرعامل و به منظور صیانت از مردم و مصون سازی زیرساخت های حیاتی، ارتقای آمادگی برای مقابله با تهدیدهای احتمالی و همچنین با توجه به فاصله 110 کیلومتری خداآفرین با نیروگاه هسته ای ارمنستان با مرز رود ارس و ضرورت آمادگی در مقابله با تهدیدات احتمالی هسته ای قرارگاه پرتوی پدافند غیرعامل در این شهرستان مرزی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه پرتوی پدافند غیرعامل شهرستان خداآفرین تشکیل شد

قرارگاه پرتوی پدافند غیرعامل شهرستان خداآفرین تشکیل شد