مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-27سياسي

تفاهمنامه همکاری کتابخانه ملی و استانداری همدان امضا شد


تفاهمنامه همکاری بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و استانداری همدان، برای انجام فعالیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی، اشتراک گذاری تجربیات و منابع اطلاعاتی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تفاهم نامه همکاری بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و استانداری همدان، به منظور انجام فعالیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی، اشتراک گذاری تجربیات و منابع اطلاعاتی با حضور اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سید سعید شاهرخی استاندار همدان به امضاء رسید.

استاندار همدان با اشاره به همکاری فی مابین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با این استان گفت: استانداری همدان از ظرفیت بالایی در ارائه خدمات به مرکز اسناد و کتابخانه ملی مرکز غرب برخوردار است و خود را موظف به همکاری با مرکز اسناد و کتابخانه ملی مرکز غرب می دانیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من اصلی ترین مشکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی مرکز غرب نبود ساختمانی مناسب برای آرشیو و نگداری منطقه غرب کشور است که این مهم در حال انجام و نهایی شدن است.

طبق تفاهم نامه امضا شده، همکاری طرفین در تسهیل ارزشیابی مدیریت اسناد و بایگانی های دستگاه های مشمول قانون اسناد ملی استان از طریق گردآوری اطلاعات بایگانی ها و جمع آوری، حفظ و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه همکاری کتابخانه ملی و استانداری همدان امضا شد

تفاهمنامه همکاری کتابخانه ملی و استانداری همدان امضا شد