مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-27اقتصادي

هیچگونه کمبودی در تامین حلب روغن جامد وجود ندارد


مدیرعامل شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا گفت: این مجموعه تنها تولید کننده ورق قلع اندود - حلب (به استثنای فولاد مبارکه) با ظرفیت تولید 150 هزارتن در سال می باشد که در کنار تولیدات قلع اندود فولاد مبارکه با ظرفیت 100هزارتن میتواند تمام نیاز کشور را به این .

- شاهین حیدری مدیرعامل شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا و عضو هیات مدیره این شرکت در گفتگو با تابناک در واکنش و انتقاد از انعکاس خبری از سوی تغدادی از خبرگزاری ها مبنی بر نبود حلبی برای بسته بندی روغن، اظهار کرد: متاسفانه زمانی که از این خبر مطلع شدیم بسیار جای تعجب داشت و بلافاصله بنده این موضوع را پیگیری کرده و جوابیه ای برای خبرگزاری مربوطه نیز ارسال شد مبنی بر اینکه این خبر از بن و ریشه صحت نداشته و غیرکارشناسی و غیرمسئولانه بوده که از زبان مسئولین صنعت البرز منعکس شده است.

حیدری گفت: قطعا کسی که این خبر را عنوان کرده بازار حلب را نمی شناسد و شناختی در رابطه با تولیدکنندگان این صنعت ندارد.

وی تصریح کرد: در این برهه اقتصادی مطلب نسنجیده و بدون اطلاع از منابع موثق می تواند برای تولید کنندگان مرتبط هزینه بر باشد و کسب و کار ها را تحت تاثیر قرار دهد.

مدیرعامل شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا گفت: این مجموعه تنها تولید کننده ورق قلع اندود - حلب (به استثنای فولاد مبارکه) با ظرفیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه کمبودی در تامین حلب روغن جامد وجود ندارد

هیچگونه کمبودی در تامین حلب روغن جامد وجود ندارد